• Stránka 1 z 1
Ondra / Survival / Admin
Dobrý den, ahoj,
měl bych zájem o funkci Admina na MC survival serveru.
1) Nick: Ondys69d
2) Věk: 16 (skorem 17)
3) Aktivivane VIP: ANO (aktivovane VIP, přemyšlím nad E-VIP)
4) Denní aktivita: většinou tak 2-3 hodiny
5) Přestupky na Gamesites: žádné
6) Přestupky mimo Gamesites: Na serverech žádné. Jenom jsem si vypůjčil 2 dopravní značky zákazu vjezdu. (byl jsem trochu naapitý tak snad to nebude vadit)
7) Něco o sobě: Jmenuju se Ondra je mi 16 let, studuju 2. ročnikem SŠ strojnickou v Plzni. Mezi moje zájmy patří hlavně hokejový fanatismus, závodní lukostřelba, dvoutaktní motorky a v neposlední řadě hraní minecraftu.
8) Proč právě já?: Myslím si že bych byl pro server užitečný. Když se napojí někdo nový rád pomužu, vysvětlim, jak to na serveru chodí s ./money ./questy atd. Samozdřejmě je také nutné kontrolovat hráče (především ty nové), zda hrají podle pravidel a neporušují zásady komunity Gamesites.cz, s čímž bych také samozdřejmě pomáhal.
Velice děkuji za zpětnou vazbu a za Váš čas
měl bych zájem o funkci Admina na MC survival serveru.
1) Nick: Ondys69d
2) Věk: 16 (skorem 17)
3) Aktivivane VIP: ANO (aktivovane VIP, přemyšlím nad E-VIP)
4) Denní aktivita: většinou tak 2-3 hodiny
5) Přestupky na Gamesites: žádné
6) Přestupky mimo Gamesites: Na serverech žádné. Jenom jsem si vypůjčil 2 dopravní značky zákazu vjezdu. (byl jsem trochu naapitý tak snad to nebude vadit)
7) Něco o sobě: Jmenuju se Ondra je mi 16 let, studuju 2. ročnikem SŠ strojnickou v Plzni. Mezi moje zájmy patří hlavně hokejový fanatismus, závodní lukostřelba, dvoutaktní motorky a v neposlední řadě hraní minecraftu.
8) Proč právě já?: Myslím si že bych byl pro server užitečný. Když se napojí někdo nový rád pomužu, vysvětlim, jak to na serveru chodí s ./money ./questy atd. Samozdřejmě je také nutné kontrolovat hráče (především ty nové), zda hrají podle pravidel a neporušují zásady komunity Gamesites.cz, s čímž bych také samozdřejmě pomáhal.