Příspěvků: 9
• Stránka 1 z 1
Deathrun update
Zdravím, jelikož deathrun za poslední roky pomalu ale jistě upadá, říkal jsem si, že by bylo dobré nalákat sem nové hráče nějakým updatem. Níže jsem sepsal nějaké nápady a bugy, které by bylo dobré odstranit
BUGY A CHYBY:
1.) Odstranit všechny Robocop bugy - bug na zvýšení rychlosti, více nábojů, obnova životů po teleportu.
2.) Po konci časového limitu kola server nezabije všechny hráče. To umožní hráčům nekonečně zdržovat hru a pokud je na serveru více hráčů, hra je pro Jokera téměř nevyhratelná. Hráči, které to nezabije, mají v konzoli napsané: Server tried to send invalid command: kill
3.) Textura Jokera na slabších počítačích bere desítky FPS, bylo by dobré ji mírně upravit
4.) Spamování Joker zvuků - pomocí nástrah a pastí nebo super schopností může Joker spamovat zvuky. Bylo by dobré dát zde také nějaký cooldown.
5.) Server často laguje - zpráva se odešla za 10 sekund, CT se rodí s 1HP, nejde si za Jokera vybrat schopnost, nejde si vybrat herní postavu
NÁPADY:
1.) Nová postava - nová postava pro free to play hráče s double jumpem.
2.) Nová nástraha a past pro Jokera - Všichni hráči by měli na 15 sekund zpomalený speed a zmenšený jump.
3.) Nový VIP vzhled pro Jokera.
4.) Přidat do deaglu pro Jokera více nábojů - pokud Jokera rushne více CT najednou, nemá se 7 nábojema šanci
5.) Přidat AFK kicker - na všech mapách není spawn s automatickým killem a mnoho hráčů naschvál uprostřed mapy zdržuje.
6.) Nové speciální Joker zvuky pro VIP hráče.
7.) Zrušit zákaz respawnu pokud je na serveru málo hráčů - Pokud jsou na serveru pouze 3 CT, tak není žádná možnost respawnu, protože pro respawn musí být více než 2 CT naživu. Pokud je na serveru málo hráčů, hra začíná být nudná.
8.) Aktualizovat /sounds songy. Většina je velmi ohraná a nebylo by na škodu občas slyšet i něco nového.
MAPY:
1.) Nové a aktualizované mapy - Bylo by dobré u map, které již mají remake nahodit na server tuto verzi a také by se hodily nějaké úplně nové mapy, kterých je na internetu opravdu mnoho.
Samozřejmě chápu, že takovýhle update je časově na vytvoření náročný, ale myslím, že aspoň některé body nejsou tak složité na realizaci. Navíc by to mohlo opravdu oživit deathrun server.
Díky za přečtení.
BUGY A CHYBY:
1.) Odstranit všechny Robocop bugy - bug na zvýšení rychlosti, více nábojů, obnova životů po teleportu.
2.) Po konci časového limitu kola server nezabije všechny hráče. To umožní hráčům nekonečně zdržovat hru a pokud je na serveru více hráčů, hra je pro Jokera téměř nevyhratelná. Hráči, které to nezabije, mají v konzoli napsané: Server tried to send invalid command: kill
3.) Textura Jokera na slabších počítačích bere desítky FPS, bylo by dobré ji mírně upravit
4.) Spamování Joker zvuků - pomocí nástrah a pastí nebo super schopností může Joker spamovat zvuky. Bylo by dobré dát zde také nějaký cooldown.
5.) Server často laguje - zpráva se odešla za 10 sekund, CT se rodí s 1HP, nejde si za Jokera vybrat schopnost, nejde si vybrat herní postavu
NÁPADY:
1.) Nová postava - nová postava pro free to play hráče s double jumpem.
2.) Nová nástraha a past pro Jokera - Všichni hráči by měli na 15 sekund zpomalený speed a zmenšený jump.
3.) Nový VIP vzhled pro Jokera.
4.) Přidat do deaglu pro Jokera více nábojů - pokud Jokera rushne více CT najednou, nemá se 7 nábojema šanci
5.) Přidat AFK kicker - na všech mapách není spawn s automatickým killem a mnoho hráčů naschvál uprostřed mapy zdržuje.
6.) Nové speciální Joker zvuky pro VIP hráče.
7.) Zrušit zákaz respawnu pokud je na serveru málo hráčů - Pokud jsou na serveru pouze 3 CT, tak není žádná možnost respawnu, protože pro respawn musí být více než 2 CT naživu. Pokud je na serveru málo hráčů, hra začíná být nudná.
8.) Aktualizovat /sounds songy. Většina je velmi ohraná a nebylo by na škodu občas slyšet i něco nového.
MAPY:
1.) Nové a aktualizované mapy - Bylo by dobré u map, které již mají remake nahodit na server tuto verzi a také by se hodily nějaké úplně nové mapy, kterých je na internetu opravdu mnoho.
Samozřejmě chápu, že takovýhle update je časově na vytvoření náročný, ale myslím, že aspoň některé body nejsou tak složité na realizaci. Navíc by to mohlo opravdu oživit deathrun server.
Díky za přečtení.
„Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. U té první si tím však nejsem tak jist.“ - Albert Einstein
-
Adyys - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 04 črc 2020, 20:08
- Bydliště: Deathrun
Deathrun update
A uz jsi vyzkousel treba tohle?
-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
- Bydliště: Deathrun
Re: Deathrun update
DODATEK:
BUGY:
4.) To, že server nezabije hráče na konci kola, se děje u pouze hráču s originální Steam verzí
6.) Příkaz /postavy nefunguje - Na fóru v asi 5 let starém příspěvku jsem se dozvěděl, že byl odstraněný, avšak ve hře v chatu se stále objevuje text o tom, že funguje.
7.) Pro Steam hráče také nefunguje příkáz /server - Do chatu se napíše, že hráč byl přesměrován, avšak skutek utek.
8.) Pro Steam hráče také nefunguje automatický bind +schopnost a +teleport - pokud chce EVIP hráč střídat Robocopa a poté jinou postavu, musí neustále si příkazy přebindovávat. (Ano, jde to vyřešit bindem na 2 tlačítka, ale už to není tak komfortní, chápeme se )
MAPY:
Na internetu jsem pořádně pohledal a vytvořil jsem seznam map, které jsou dost hrané a u ostatních portálů oblíbené. Přidat mapy je pro deathrun dost důležité. Pokud je jich málo, je to něco, co hráče odráží od toho hrát deathrun delší dobu. Hrát 20 map dokola je celkem o ničem. Jiné portály mají těch map i přes sto.
deathrun_absolute - https://gamebanana.com/maps/142406
deathrun_all_green - https://gamebanana.com/maps/161548
deathrun_astro - https://gamebanana.com/maps/142404
deathrun_badblood_v2 - https://gamebanana.com/maps/166195
deathrun_cartoon - https://gamebanana.com/maps/142403
deathrun_crash_egypt - https://gamebanana.com/maps/165573
deathrun_dojo - https://gamebanana.com/maps/148814
deathrun_levelcolors - https://gamebanana.com/maps/170385
deathrun_minecraft_fg - https://gamebanana.com/maps/167881
deathrun_reblack - https://gamebanana.com/maps/162826
deathrun_friends - https://gamebanana.com/maps/154307
deathrun_fuzzy - https://gamebanana.com/maps/142408
deathrun_heaven_v2 - https://gamebanana.com/maps/194797
deathrun_helvis - https://gamebanana.com/maps/154649
deathrun_hybrid - https://gamebanana.com/maps/212036
deathrun_katy - https://gamebanana.com/maps/167068
deathrun_kosova - https://gamebanana.com/maps/148266
deathrun_lab16_b - https://gamebanana.com/maps/150377
deathrun_moonlight - https://gamebanana.com/maps/163188
deathrun_neon - https://gamebanana.com/maps/184973
deathrun_simpsons_world - https://gamebanana.com/maps/154574
deathrun_iceice - https://gamebanana.com/maps/185871
deathrun_sentinel - https://gamebanana.com/maps/192122
vylepšená verze mapy, která na serveru již je - deathrun_4life_rmk - https://gamebanana.com/maps/212924
PS: U dnešního Gungame updatu bylo řečeno, že téměř každý mód se dočká updatu, tak doufám, že aspoň něco z mého topicu bude využito, a já se s tím nevypisoval zbytečně
BUGY:
4.) To, že server nezabije hráče na konci kola, se děje u pouze hráču s originální Steam verzí
6.) Příkaz /postavy nefunguje - Na fóru v asi 5 let starém příspěvku jsem se dozvěděl, že byl odstraněný, avšak ve hře v chatu se stále objevuje text o tom, že funguje.
7.) Pro Steam hráče také nefunguje příkáz /server - Do chatu se napíše, že hráč byl přesměrován, avšak skutek utek.
8.) Pro Steam hráče také nefunguje automatický bind +schopnost a +teleport - pokud chce EVIP hráč střídat Robocopa a poté jinou postavu, musí neustále si příkazy přebindovávat. (Ano, jde to vyřešit bindem na 2 tlačítka, ale už to není tak komfortní, chápeme se )
MAPY:
Na internetu jsem pořádně pohledal a vytvořil jsem seznam map, které jsou dost hrané a u ostatních portálů oblíbené. Přidat mapy je pro deathrun dost důležité. Pokud je jich málo, je to něco, co hráče odráží od toho hrát deathrun delší dobu. Hrát 20 map dokola je celkem o ničem. Jiné portály mají těch map i přes sto.
deathrun_absolute - https://gamebanana.com/maps/142406
deathrun_all_green - https://gamebanana.com/maps/161548
deathrun_astro - https://gamebanana.com/maps/142404
deathrun_badblood_v2 - https://gamebanana.com/maps/166195
deathrun_cartoon - https://gamebanana.com/maps/142403
deathrun_crash_egypt - https://gamebanana.com/maps/165573
deathrun_dojo - https://gamebanana.com/maps/148814
deathrun_levelcolors - https://gamebanana.com/maps/170385
deathrun_minecraft_fg - https://gamebanana.com/maps/167881
deathrun_reblack - https://gamebanana.com/maps/162826
deathrun_friends - https://gamebanana.com/maps/154307
deathrun_fuzzy - https://gamebanana.com/maps/142408
deathrun_heaven_v2 - https://gamebanana.com/maps/194797
deathrun_helvis - https://gamebanana.com/maps/154649
deathrun_hybrid - https://gamebanana.com/maps/212036
deathrun_katy - https://gamebanana.com/maps/167068
deathrun_kosova - https://gamebanana.com/maps/148266
deathrun_lab16_b - https://gamebanana.com/maps/150377
deathrun_moonlight - https://gamebanana.com/maps/163188
deathrun_neon - https://gamebanana.com/maps/184973
deathrun_simpsons_world - https://gamebanana.com/maps/154574
deathrun_iceice - https://gamebanana.com/maps/185871
deathrun_sentinel - https://gamebanana.com/maps/192122
vylepšená verze mapy, která na serveru již je - deathrun_4life_rmk - https://gamebanana.com/maps/212924
PS: U dnešního Gungame updatu bylo řečeno, že téměř každý mód se dočká updatu, tak doufám, že aspoň něco z mého topicu bude využito, a já se s tím nevypisoval zbytečně
„Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. U té první si tím však nejsem tak jist.“ - Albert Einstein
-
Adyys - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 04 črc 2020, 20:08
- Bydliště: Deathrun
Re: Deathrun update
DODATEK 2:
NÁPADY:
9.) Výběr Robocopa - Při výběru Robocop postavy zahraje oproti ostatním postavám opravdu nudná melodie, bylo by fajn ji změnit za nějakou fajnovější.
10.) Postava Hellboy - tuhle postavu téměř nikdo nehraje, mírné zvýšení speedu by bylo fajn. Také skin této postavy nevypadá zrovna lákavě. Můj nápad je buďto texturu Hellboye předělat, nebo postavu úplně změnit a udělat z ní Hulka. Její superschopnost by k tomu perfektně seděla
11.) Free kola - kola(např. každé 10.), kdy by server nevybral žádného Jokera, a úkolem CT by bylo co nejrychleji proskákat mapu. Na konci mapy by byl vždy portál a kdo by tam byl první dostal by +3 score do tabulky a začalo by další normální kolo.
12.) Joker leave - Pokud server Joker leavne, kolo se skončí a vybere se další. Super by bylo, kdyby místo toho server vybral nového Jokera a kolo by pokračovalo, Aby se to nezneužívalo, tak by bylo nutné, aby se do pravidel přidalo, že úmyslně reconnectovat hru jako Joker je zakázané.
13.) Timer - Do spodku obrazovky dát časovač, který ukazuje, jak dlouho už kolo běží. Je to taková frajeřina, aby se hráči mohli předhánět, kdo nejrychleji dokáže mapu přejít
14.) Nová nástraha/past pro Jokera - tornádo/vichřice, všechny hráče by to vyhodilo kousek do vzduchu a posunulo trochu dozadu.
MAPY:
Na mapě deathrun_temple-dust je rozbitá past - Velmi často se tam na té krabici hráč bugne a portne ho to na spawn. http://imgbank.cz/image/97A9
NÁPADY:
9.) Výběr Robocopa - Při výběru Robocop postavy zahraje oproti ostatním postavám opravdu nudná melodie, bylo by fajn ji změnit za nějakou fajnovější.
10.) Postava Hellboy - tuhle postavu téměř nikdo nehraje, mírné zvýšení speedu by bylo fajn. Také skin této postavy nevypadá zrovna lákavě. Můj nápad je buďto texturu Hellboye předělat, nebo postavu úplně změnit a udělat z ní Hulka. Její superschopnost by k tomu perfektně seděla
11.) Free kola - kola(např. každé 10.), kdy by server nevybral žádného Jokera, a úkolem CT by bylo co nejrychleji proskákat mapu. Na konci mapy by byl vždy portál a kdo by tam byl první dostal by +3 score do tabulky a začalo by další normální kolo.
12.) Joker leave - Pokud server Joker leavne, kolo se skončí a vybere se další. Super by bylo, kdyby místo toho server vybral nového Jokera a kolo by pokračovalo, Aby se to nezneužívalo, tak by bylo nutné, aby se do pravidel přidalo, že úmyslně reconnectovat hru jako Joker je zakázané.
13.) Timer - Do spodku obrazovky dát časovač, který ukazuje, jak dlouho už kolo běží. Je to taková frajeřina, aby se hráči mohli předhánět, kdo nejrychleji dokáže mapu přejít
14.) Nová nástraha/past pro Jokera - tornádo/vichřice, všechny hráče by to vyhodilo kousek do vzduchu a posunulo trochu dozadu.
MAPY:
Na mapě deathrun_temple-dust je rozbitá past - Velmi často se tam na té krabici hráč bugne a portne ho to na spawn. http://imgbank.cz/image/97A9
„Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. U té první si tím však nejsem tak jist.“ - Albert Einstein
-
Adyys - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 04 črc 2020, 20:08
- Bydliště: Deathrun
Re: Deathrun update
Ahoj, ďakujem za postrehy K deathrunu už mám v podstate všetko pripravené, ale možno využijem ešte niečo z tohto
Nechaj sa prekvapiť
Nechaj sa prekvapiť
Night gathers, and now my watch begins.
It shall not end until my death. I shall live and die at my post.
I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls.
It shall not end until my death. I shall live and die at my post.
I am the sword in the darkness. I am the watcher on the walls.
-
eXtr3mer - CS 1.6 Hlavní Admin
- Příspěvky: 8418
- Registrován: 16 bře 2013, 11:51
Re: Deathrun update
Není zač, nápadů není nikdy dost, tak sem dopíšu ještě úplně ty poslední, které mě napadly.
NÁPADY:
15.) /joker command - Na serveru celkem často hráči nechtějí hrát jako Joker a naopak ti, kteří by chtěli, mají smůlu, že je systém zrovna nevybral. Tento command by hráče automaticky udělal příští kolo Jokerem.
16.) Nová EVIP postava- měla by defaultně trochu zvýšený speed a jump a její schopnost by byla použití jednoho hooku (samozřejmě na omezenou vzdálenost)
17.) /speed command - přidat command, který ukazuje, jakou má hráč zrovna rychlost
18.) VIP a EVIP prefix - Tenhle bod je komplexní ke všem serverům. Hráči s VIP by měli VIP prefix a EVIP hráči by měli EVIP prefix. EVIP hráči by si navíc mohli ve VIP nastavení změnit barvu prefixu.
Tohle je už asi kompletně vše, co mě za tento týden napadlo.
NÁPADY:
15.) /joker command - Na serveru celkem často hráči nechtějí hrát jako Joker a naopak ti, kteří by chtěli, mají smůlu, že je systém zrovna nevybral. Tento command by hráče automaticky udělal příští kolo Jokerem.
16.) Nová EVIP postava- měla by defaultně trochu zvýšený speed a jump a její schopnost by byla použití jednoho hooku (samozřejmě na omezenou vzdálenost)
17.) /speed command - přidat command, který ukazuje, jakou má hráč zrovna rychlost
18.) VIP a EVIP prefix - Tenhle bod je komplexní ke všem serverům. Hráči s VIP by měli VIP prefix a EVIP hráči by měli EVIP prefix. EVIP hráči by si navíc mohli ve VIP nastavení změnit barvu prefixu.
Tohle je už asi kompletně vše, co mě za tento týden napadlo.
„Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. U té první si tím však nejsem tak jist.“ - Albert Einstein
-
Adyys - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 04 črc 2020, 20:08
- Bydliště: Deathrun
Re: Deathrun update
Od mého posledního příspěvku jsem zase našel docela dost bugů, tak je sem vypíšu, ať to tu je kompletní.
BUGY:
9.) Kevlar bug - Pokud si jako Joker vyberu superbrnění a nezemřu, další kolo mi jako CT zůstane 200 kevlaru.
10.) Statistiky - Na serveru je nefukční /top15
11.) Joker speed bug - Pokud si jako Joker vyberu superschopnost na zvýšený speed a poté se zakryju štítěm, speed se mi vrátí do normálu a musím switchnout na jinou zbraň, aby se mi zase zvýšil.
12.) Klonovací cooldown - Klonovací cooldown nesedí. V chatu to posílá zprávu, že klonovat lze každých 150 sekund a na skle to píše zase 180 sekund.
13.) Klon přehoz - Pokud si vyberu hráče jako klon a kolo skončí, tak pokud je vybraný jako Joker naklonovaný hráč, po skončení doby klonu z minulého kola to Jokera přehodí do CT a kolo se restartuje.
14.) Bugování životů - Pokud hráčovi dojdou životy a dá si retry/reconnect do konzole, životy se mu restartují, takže může dále hrát
15.) Ukládání životů - Pokud se po smrti rozhodnu, že nechci respawn, server mi napíše, že mi zbylé životy uloží do dalšího kola, avšak žádné životy se nepřičtou, to samé u přičítání životů za zabití Jokera. Je taky velmi otravné, že pokud nechtě zavřu tabulku pro respawn, nejde už znovu otevřít a musím čekat do dalšího kola. (Vyřešil by to např. command /zivoty)
16.) Ali-G schopnost - V chatu je napsané, že schopnost trvá 15 sekund, ale ve skutečnosti trvá 20 sekund. Tuto nepřesnost by bylo dobré v chatu odstranit (Těch reálných 20 sekund bych nechal)
17.) Abhop bug - Pokud skončí kolo, já mám aktivovanou Ali-G schopnost na superbhop a server mě vybere jako Jokera, mám celé další kolo jako Joker superbhop.
BUGY:
9.) Kevlar bug - Pokud si jako Joker vyberu superbrnění a nezemřu, další kolo mi jako CT zůstane 200 kevlaru.
10.) Statistiky - Na serveru je nefukční /top15
11.) Joker speed bug - Pokud si jako Joker vyberu superschopnost na zvýšený speed a poté se zakryju štítěm, speed se mi vrátí do normálu a musím switchnout na jinou zbraň, aby se mi zase zvýšil.
12.) Klonovací cooldown - Klonovací cooldown nesedí. V chatu to posílá zprávu, že klonovat lze každých 150 sekund a na skle to píše zase 180 sekund.
13.) Klon přehoz - Pokud si vyberu hráče jako klon a kolo skončí, tak pokud je vybraný jako Joker naklonovaný hráč, po skončení doby klonu z minulého kola to Jokera přehodí do CT a kolo se restartuje.
14.) Bugování životů - Pokud hráčovi dojdou životy a dá si retry/reconnect do konzole, životy se mu restartují, takže může dále hrát
15.) Ukládání životů - Pokud se po smrti rozhodnu, že nechci respawn, server mi napíše, že mi zbylé životy uloží do dalšího kola, avšak žádné životy se nepřičtou, to samé u přičítání životů za zabití Jokera. Je taky velmi otravné, že pokud nechtě zavřu tabulku pro respawn, nejde už znovu otevřít a musím čekat do dalšího kola. (Vyřešil by to např. command /zivoty)
16.) Ali-G schopnost - V chatu je napsané, že schopnost trvá 15 sekund, ale ve skutečnosti trvá 20 sekund. Tuto nepřesnost by bylo dobré v chatu odstranit (Těch reálných 20 sekund bych nechal)
17.) Abhop bug - Pokud skončí kolo, já mám aktivovanou Ali-G schopnost na superbhop a server mě vybere jako Jokera, mám celé další kolo jako Joker superbhop.
„Pouze dvě věci jsou nekonečné. Vesmír a lidská hloupost. U té první si tím však nejsem tak jist.“ - Albert Einstein
-
Adyys - Zkušený
- Příspěvky: 179
- Registrován: 04 črc 2020, 20:08
- Bydliště: Deathrun
Re: Deathrun update
Dobré nápady, chcel by som ešte dodať, aby ste pridali do hlasovania všetky mapy, ktoré sú na servery nahodené, ale nejdú nominovať, ani sa za ne nedá hlasovať.
-
NightmareFoxy - Amatér
- Příspěvky: 58
- Registrován: 01 bře 2021, 18:39
- Bydliště: JB 1, JB 2
Re: Deathrun update
Chtěl bych se též přidat do debaty o DR, protože já osobně každou mapu musím 2-3 odpojit a připojit protože se mi hra bugne, nedá se to hrát a je to otravné, zpomalené. Neděje se to jen mě. Doufám že brzy bude update. Také by se mohlo přidat hltv nebylo by to vůbec špatné, naopak by to bylo k užitku proti hráčům s méně IQ a hráčům co neumí hrát poctivě.
„Buď slušný k lidem když jdeš nahoru, mohl bys je potkat až půjdeš dolů.“ - John Osborne
-
Arashi - Pokročilý
- Příspěvky: 78
- Registrován: 06 črc 2019, 23:33
- Bydliště: Public
Re: Deathrun update
mě už aj vadí to jak to kope ja sem tam třeba ani ne 30 minut a už se mi to lagne a kopne mě to ja jako pamětník co si pamatam tak vym že to bejvávalo dost narvane jak Deathrun 1 až 2 2 se zrušila a zusta nám 1 která byla narvaná hrači až po uši tak proto by nebylo na škodu do upravyt a by to nekopalo hráče za dále něco k pravvvydlum je docela divné když sou 2 hrači a 1 joker takže v podstatě si vybere koho zabije a komu dá free ja to dávam formou zabavy Z pozdravem DeeDee.
[EVIP] JailBreak #5
[VIP] Pintball 1
[EVIP] Deathrun
[EVIP] Zobie blood 1
[EVIP] Troble in town 1
[VIP] Jump Server
[VIP] Dust2 Only #1
[EVIP] JailBreak #1
[VIP] Knife #1
[EVIP] Capture Flag #1
[VIP] Pintball 1
[EVIP] Deathrun
[EVIP] Zobie blood 1
[EVIP] Troble in town 1
[VIP] Jump Server
[VIP] Dust2 Only #1
[EVIP] JailBreak #1
[VIP] Knife #1
[EVIP] Capture Flag #1
-
DeeDee21 - Kazatelův učeň
- Příspěvky: 393
- Registrován: 23 zář 2017, 08:22
- Bydliště: Česká Třebová
Příspěvků: 9
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků