Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Jak nastavit cs 1.6
Všem začínajícím hráčům bych doporučil použít tyto užitečné příkazy:
m_filter 0 - vypne zjemnění pohybu myši (default 0)
stopsound- vypne všechny otravné zvuky (tento příkaz je dobré si nabindovat)
hud_fastswitch 1 - rychlé přepínání zbraní (default 0)
con_color "255 255 255" - barva textu v chatu (bílá)
vcl_crosshair_color "255 255 255" - barva crosshairu
cl_dynamiccrosshair 0 - vypne rozšiřování crosshairu při pohybu
cl_crosshair_translucent 1 - zapne průhledný crosshair
bind "F1" "cl_righthand 1" - stalo se vám někdy, že se vám v csku nastaví levá ruka? s tímto příkazem tento bug vyřešíte velice rychle
hisound "1" - vysoká kvalita zvuku (default 0)
cl_radartype "1" - neprůhledný radar, lepší čitelnost (default 0)
fps_modem "0.0" - max počet "fps" co se pošle na server (maximální hodnota fps, pod kterou vám nikdy neklesne, nejlepší je nechat na nule)
max_smokepuffs "0" - vypne kouřový efekt když zasáhnete zeď (default 120)
crosshair 0 - u awp přehlednější cross (default 1)
zoom_sensitivity_ratio - sensitivita zoomu u awp, scountu a rychlopalek; dobří snipeři mají většinou hodnotu pod 1.0 (default 1.2)
cl_lw 1 - dopočítávání hitboxů pro online hru (když bude vypnuté nebude vám to správně hitovat)
cl_lc 1 - dopočítávání hitboxů pro online hru (když bude vypnuté nebude vám to správně hitovat)
cl_dlmax "99999" - rychlost jakou se vám budou stahovat data ze serveru (mapy, zvuky apod.)
Užitečné příkazy pro možnosti spuštění.
-noforcemaccel -noforcemparms -> vypínají akceleraci myši ve hře
-noforcemspd - nastaví stejnou citlivost myši jako je ve windows
-freq -> určuje kolikrát se nám obnoví obrazovka za vteřinu. Čím vyšší hodnota tím lépe, ovšem ne každý monitor to zvládá!
Pokud hrajete na 60 hz monitoru a přejdete na 100 hz je to opravdu znatelný rozdíl.
Použitelné hodnoty 60; 75; 85; 100; 120 (pouze ty nejběžnější)
Jak nastavit větší obnovovací frekvenci? 1) Klikneme pravým tlačítkem, pak na rozlišení obrazovky. Upřesnit nastavení -> grafický adaptér -> Zobrazit všechny režimy -> nižší rozlišení, vyšší frekvence 2) Klikneme pravým tlačítkem, pak na rozlišení obrazovky. Upřesnit nastavení -> grafický adaptér -> obnovovací frekvence -> nastavit nejvyšší
-nojoy - vypne joystick ve hře, přidá pár fps
-16bpp - nastaví trvale 16 bit
-32bpp - nastaví trvale 32 bit
-full - na celý display
Tipy a triky
Jaké refresh rate použít? Nejvyšší co zvládne monitor doporučil bych 75 hz, pokud monitor zvládne i vyšší hodnotu tak vyšší. Výběr citlivosti u myši? Doporučil bych začínat na 400 dpi, 6/11 ve win 4.00 ve hře nebo 3/11 ve win 3600 dpi 4.00 ve hře. Vhodné rozlišení? Nejlepší se mi zdají 800x600 (mid cross) a 640x480 (small cross), které používám doteď. Čím nižší je ping tím nižší je recoil.
Mít buy bindy vyplatí se to? Nepochybně ušetří čas (toto je pouze ukázka buybindů)
bind "KP_HOME" "hegren"
bind "KP_UPARROW" "flash"
bind "KP_PGUP" "sgren"
bind "KP_LEFTARROW" "usp"
bind "KP_5" "deagle"
bind "KP_RIGHTARROW" "buyammo1;buyammo2"
bind "KP_END" "galil;famas"
bind "KP_DOWNARROW" "ak47;m4a1"
bind "KP_PGDN" "awp"
bind "KP_INS" "vesthelm;vest"
bind "KP_DEL" "buyammo1"
bind "MOUSE3" "hegren; flash; flash; sgren"
Tento FPS config jsem sám zkoušel a opravdu přidává FPS, ale na úkor grafiky.
gl_texturemode “GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST” - mód filtrování textur
gl_cull “1”
gl_max_size "128" - maximální počet mb, který grafika nesmí překročit (128 - nízká kvalita-> 256 - střední kvalita; 512- vysoká kvalita)
gl_keeptjunctions “0”
gl_texsort “0”
gl_palette_tex “1”
r_norefresh “0”
gl_round_down “3”
gl_picmip “2”
gl_playermip “2”
viewsize “120”
brightness “1” - světlost
gamma “3” - gamma
fastsprites “0” - nejkvalitnější smoke
fps_max “101" - maximální počet fps
max_shells “0”
cl_corpsestay “0”
max_smokepuffs “0”
mp_decals “0”
d_spriteskip “0”
cl_himodels “0” -vypne hd modely
model “gordon” - typ modelu
topcolor “30”
bottomcolor “6”
cl_minmodels “1” - jeden model pro T a jeden pro CT
cl_weather “0” - vypne počasí
gl_affinemodels “1”
gl_alphamin “0.25”
gl_clear “0”
gl_dither “1”
gl_flipmatrix “0”
gl_flashblend “0”
gl_lightholes “0”
gl_monolights "0"
gl_overbright "0"
r_dynamic “0”
r_novis “0”
r_traceglow “1”
r_wateralpha “1”
r_mirroralpha “0”
r_bmodelhighfrac “5.0”
r_lightmap “0”
HD config (není to taková změna jako u FPS configu, ale menší rozdíl tu je)
cl_himodels 1 - hd modely (pravděpodobně fungují jen u HL)
gl_keeptjunctions 1
gl_clear 1
gl_cull 1
gl_dither 0
gl_lightholes 1
gl_palette_tex 1
gl_spriteblend 1
gl_ztrick 0
r_detailtextures 1 - HD textury, rozdíl je opravdu znatelný
r_detailtexturessupported 1
r_mirroralpha 1
r_mmx 1
violence_ablood 1 - zapíná krev
violence_hblood 1 - zapíná krev
violence_agibs 1
violence_hgibs 1
precache 1 - předem renderované snímky
fs_lazy_precache 0
cl_dynamiclights 1
cl_shadows 1 - zapíná stíny
cl_minmodels 0 - všechny modely hráčů
s_a3d 0 - podpora a3d
s_eax 1 - podpora eax
s_reverb 0
voice_dsound 1
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR - mod filtrovani textur (nejlepší)
gl_round_down 0
gl_picmip 0
gl_playermip 0
gl_max_size 512 - max paměť kterou grafika využije
fastsprites 0 - kvalitní smoke (na ligu potřebný!!)
d_spriteskip 0 - přeskakování spritů
ati_npatch 1 - fix grafiky
ati_subdiv 1 -fix grafiky
cl_identiconmode 2
cl_particlefx 2
cl_weather 1 - zapiná počasí
cd_fps 0
cl_corpsestay 10
hpk_maxsize 1 - maximální velikost souboru hpk, kde se ukládaji spray loga apod
max_wallpuffs 120
max_rubble 240
max_shells 120 - maximální počet nábojů které uvidíte
max_smokepuffs 120 - maximální počet kouřových efektů od nábojů
Nastavení Grafické karty Nvidia
Na rozlišení 640x480 -freq 100 -refresh 100
Refresh rate (obnovovací frekvence): 100 (čím vyšší tím lepší!)
Anizotropní filtrování: 16x (případně jiná nejvyšší hodnota)
Filtrování Textur - Anizotropní optimalizace: Vypnuto
Filtrování Textur - Kvalita: Vysoká kvalita
Filtrování Textur - Negativní odklon: Uchytit
Maximální počet předem renderovaných snímků - 0/3
Vertikální synchronizace - vynucení vypnuto
Filtrování Textur - Trinileární optimalizace: Vypnuto
Vyhlazování hran - Režim: Potlačit jakákoliv nastavení aplikace
Vyhlazování hran - Gama korekce: Vypnuto
Vyhlazování hran - Nastavení: 16x CSAA
Vyhlazováno hran - Průhlednost: Supersampling
Jas: 56%
Kontrast: 40%
Gama: 1.05
Digitální oživení: 58%
f0rest
Vertikální synchronizace - vynucení vypnuto
Anizotropní filtrování - vypnuto
Vyhlazování hran - vypnuto
Gamma 1.00
Digitální oživení: ne
n0thing
Anizotropní filtrování: 8x
Vertikální synchronizace - vynucení vypnuto
Vyhlazování hran - vypnuto
Jas: 52%
Kontrast 42%
Gama: 1.00
Digitální oživení 73%
PS: Doufám že to bude užitečné s pozdravem Karloss
m_filter 0 - vypne zjemnění pohybu myši (default 0)
stopsound- vypne všechny otravné zvuky (tento příkaz je dobré si nabindovat)
hud_fastswitch 1 - rychlé přepínání zbraní (default 0)
con_color "255 255 255" - barva textu v chatu (bílá)
vcl_crosshair_color "255 255 255" - barva crosshairu
cl_dynamiccrosshair 0 - vypne rozšiřování crosshairu při pohybu
cl_crosshair_translucent 1 - zapne průhledný crosshair
bind "F1" "cl_righthand 1" - stalo se vám někdy, že se vám v csku nastaví levá ruka? s tímto příkazem tento bug vyřešíte velice rychle
hisound "1" - vysoká kvalita zvuku (default 0)
cl_radartype "1" - neprůhledný radar, lepší čitelnost (default 0)
fps_modem "0.0" - max počet "fps" co se pošle na server (maximální hodnota fps, pod kterou vám nikdy neklesne, nejlepší je nechat na nule)
max_smokepuffs "0" - vypne kouřový efekt když zasáhnete zeď (default 120)
crosshair 0 - u awp přehlednější cross (default 1)
zoom_sensitivity_ratio - sensitivita zoomu u awp, scountu a rychlopalek; dobří snipeři mají většinou hodnotu pod 1.0 (default 1.2)
cl_lw 1 - dopočítávání hitboxů pro online hru (když bude vypnuté nebude vám to správně hitovat)
cl_lc 1 - dopočítávání hitboxů pro online hru (když bude vypnuté nebude vám to správně hitovat)
cl_dlmax "99999" - rychlost jakou se vám budou stahovat data ze serveru (mapy, zvuky apod.)
Užitečné příkazy pro možnosti spuštění.
-noforcemaccel -noforcemparms -> vypínají akceleraci myši ve hře
-noforcemspd - nastaví stejnou citlivost myši jako je ve windows
-freq -> určuje kolikrát se nám obnoví obrazovka za vteřinu. Čím vyšší hodnota tím lépe, ovšem ne každý monitor to zvládá!
Pokud hrajete na 60 hz monitoru a přejdete na 100 hz je to opravdu znatelný rozdíl.
Použitelné hodnoty 60; 75; 85; 100; 120 (pouze ty nejběžnější)
Jak nastavit větší obnovovací frekvenci? 1) Klikneme pravým tlačítkem, pak na rozlišení obrazovky. Upřesnit nastavení -> grafický adaptér -> Zobrazit všechny režimy -> nižší rozlišení, vyšší frekvence 2) Klikneme pravým tlačítkem, pak na rozlišení obrazovky. Upřesnit nastavení -> grafický adaptér -> obnovovací frekvence -> nastavit nejvyšší
-nojoy - vypne joystick ve hře, přidá pár fps
-16bpp - nastaví trvale 16 bit
-32bpp - nastaví trvale 32 bit
-full - na celý display
Tipy a triky
Jaké refresh rate použít? Nejvyšší co zvládne monitor doporučil bych 75 hz, pokud monitor zvládne i vyšší hodnotu tak vyšší. Výběr citlivosti u myši? Doporučil bych začínat na 400 dpi, 6/11 ve win 4.00 ve hře nebo 3/11 ve win 3600 dpi 4.00 ve hře. Vhodné rozlišení? Nejlepší se mi zdají 800x600 (mid cross) a 640x480 (small cross), které používám doteď. Čím nižší je ping tím nižší je recoil.
Mít buy bindy vyplatí se to? Nepochybně ušetří čas (toto je pouze ukázka buybindů)
bind "KP_HOME" "hegren"
bind "KP_UPARROW" "flash"
bind "KP_PGUP" "sgren"
bind "KP_LEFTARROW" "usp"
bind "KP_5" "deagle"
bind "KP_RIGHTARROW" "buyammo1;buyammo2"
bind "KP_END" "galil;famas"
bind "KP_DOWNARROW" "ak47;m4a1"
bind "KP_PGDN" "awp"
bind "KP_INS" "vesthelm;vest"
bind "KP_DEL" "buyammo1"
bind "MOUSE3" "hegren; flash; flash; sgren"
Tento FPS config jsem sám zkoušel a opravdu přidává FPS, ale na úkor grafiky.
gl_texturemode “GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST” - mód filtrování textur
gl_cull “1”
gl_max_size "128" - maximální počet mb, který grafika nesmí překročit (128 - nízká kvalita-> 256 - střední kvalita; 512- vysoká kvalita)
gl_keeptjunctions “0”
gl_texsort “0”
gl_palette_tex “1”
r_norefresh “0”
gl_round_down “3”
gl_picmip “2”
gl_playermip “2”
viewsize “120”
brightness “1” - světlost
gamma “3” - gamma
fastsprites “0” - nejkvalitnější smoke
fps_max “101" - maximální počet fps
max_shells “0”
cl_corpsestay “0”
max_smokepuffs “0”
mp_decals “0”
d_spriteskip “0”
cl_himodels “0” -vypne hd modely
model “gordon” - typ modelu
topcolor “30”
bottomcolor “6”
cl_minmodels “1” - jeden model pro T a jeden pro CT
cl_weather “0” - vypne počasí
gl_affinemodels “1”
gl_alphamin “0.25”
gl_clear “0”
gl_dither “1”
gl_flipmatrix “0”
gl_flashblend “0”
gl_lightholes “0”
gl_monolights "0"
gl_overbright "0"
r_dynamic “0”
r_novis “0”
r_traceglow “1”
r_wateralpha “1”
r_mirroralpha “0”
r_bmodelhighfrac “5.0”
r_lightmap “0”
HD config (není to taková změna jako u FPS configu, ale menší rozdíl tu je)
cl_himodels 1 - hd modely (pravděpodobně fungují jen u HL)
gl_keeptjunctions 1
gl_clear 1
gl_cull 1
gl_dither 0
gl_lightholes 1
gl_palette_tex 1
gl_spriteblend 1
gl_ztrick 0
r_detailtextures 1 - HD textury, rozdíl je opravdu znatelný
r_detailtexturessupported 1
r_mirroralpha 1
r_mmx 1
violence_ablood 1 - zapíná krev
violence_hblood 1 - zapíná krev
violence_agibs 1
violence_hgibs 1
precache 1 - předem renderované snímky
fs_lazy_precache 0
cl_dynamiclights 1
cl_shadows 1 - zapíná stíny
cl_minmodels 0 - všechny modely hráčů
s_a3d 0 - podpora a3d
s_eax 1 - podpora eax
s_reverb 0
voice_dsound 1
gl_texturemode GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR - mod filtrovani textur (nejlepší)
gl_round_down 0
gl_picmip 0
gl_playermip 0
gl_max_size 512 - max paměť kterou grafika využije
fastsprites 0 - kvalitní smoke (na ligu potřebný!!)
d_spriteskip 0 - přeskakování spritů
ati_npatch 1 - fix grafiky
ati_subdiv 1 -fix grafiky
cl_identiconmode 2
cl_particlefx 2
cl_weather 1 - zapiná počasí
cd_fps 0
cl_corpsestay 10
hpk_maxsize 1 - maximální velikost souboru hpk, kde se ukládaji spray loga apod
max_wallpuffs 120
max_rubble 240
max_shells 120 - maximální počet nábojů které uvidíte
max_smokepuffs 120 - maximální počet kouřových efektů od nábojů
Nastavení Grafické karty Nvidia
Na rozlišení 640x480 -freq 100 -refresh 100
Refresh rate (obnovovací frekvence): 100 (čím vyšší tím lepší!)
Anizotropní filtrování: 16x (případně jiná nejvyšší hodnota)
Filtrování Textur - Anizotropní optimalizace: Vypnuto
Filtrování Textur - Kvalita: Vysoká kvalita
Filtrování Textur - Negativní odklon: Uchytit
Maximální počet předem renderovaných snímků - 0/3
Vertikální synchronizace - vynucení vypnuto
Filtrování Textur - Trinileární optimalizace: Vypnuto
Vyhlazování hran - Režim: Potlačit jakákoliv nastavení aplikace
Vyhlazování hran - Gama korekce: Vypnuto
Vyhlazování hran - Nastavení: 16x CSAA
Vyhlazováno hran - Průhlednost: Supersampling
Jas: 56%
Kontrast: 40%
Gama: 1.05
Digitální oživení: 58%
f0rest
Vertikální synchronizace - vynucení vypnuto
Anizotropní filtrování - vypnuto
Vyhlazování hran - vypnuto
Gamma 1.00
Digitální oživení: ne
n0thing
Anizotropní filtrování: 8x
Vertikální synchronizace - vynucení vypnuto
Vyhlazování hran - vypnuto
Jas: 52%
Kontrast 42%
Gama: 1.00
Digitální oživení 73%
PS: Doufám že to bude užitečné s pozdravem Karloss
Kdo si hraje nezlobí
NoSwear

-
NooSwear - CS 1.6 Admin
- Příspěvky: 1436
- Registrován: 20 kvě 2013, 16:57
Jak nastavit cs 1.6
A uz jsi vyzkousel treba tohle? 

-
Rumcajz - Patriot
- Příspěvky: 97323
- Registrován: sob 29.led 1999 0:11:22
Příspěvek: 1
• Stránka 1 z 1
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků